Magyar Termék
Vedd a magyart, védd a hazait!
Belegondoltál már abba, hogy amikor a hétvégi bevásárlás kellékei után kutatsz a hipermarketben, vagy cipőt, műszaki cikket választasz a bevásárlóközpontban, azzal nem csupán a magad szükségleteiről gondoskodsz, hanem befolyással vagy hazánk gazdaságára is?
Tucatnyi vállalkozás sorsa múlhat azon, milyen termékre, szolgáltatásra költöd el a pénzed. De a magyar élelmiszerek, termékek megvásárlásával nem csupán munkahelyeket óvunk meg idehaza, hanem nemzetgazdaságunk fejlődését is segítjük. Okos választással nem csak forint százmilliárdok külföldre áramlását akadályozhatjuk meg, de biztosak lehetünk abban is, hogy ellenőrzött, minőségi portékák kerülnek otthonunkba.
Jó, ha tudod: a magyar termék vásárlása elsősorban nem ideológiai kérdés, nem a politikai elkötelezettség függvénye. Ám fontos, hogy a növekvő nemzetközi versenyben felismerjük a helyi értékek erejét, nemzeti kincseink gazdagságát. Támogasd a hazait, a helyit (nemcsak itthon, külföldön is), légy tudatos környezetünket, társadalmunkat illetően!
A 2011-es belföldi üdülést népszerűsítő mozgalom kiemelt eszköze a Magyar Termék Nonprofit Kft. által, az Magyar Turizmus Zrt. szakmai együttműködésével készített „Itthon a legjobb” c. imázsfilm. A cél nem más, mint a hazai turizmus népszerűsítésén keresztül a hazai turisztikai szolgáltatók és kereskedelmi partnereik pozícióinak erősítése. Változatlanul hangsúlyozva az üzenetet: ha teheted, válassz magyar terméket és vegyél igénybe magyar szolgáltatást.
Tucatnyi vállalkozás sorsa múlhat azon, milyen termékre, szolgáltatásra költöd el a pénzed. De a magyar élelmiszerek, termékek megvásárlásával nem csupán munkahelyeket óvunk meg idehaza, hanem nemzetgazdaságunk fejlődését is segítjük. Okos választással nem csak forint százmilliárdok külföldre áramlását akadályozhatjuk meg, de biztosak lehetünk abban is, hogy ellenőrzött, minőségi portékák kerülnek otthonunkba.
Felelősen a társadalomban
Jó, ha tudod: a magyar termék vásárlása elsősorban nem ideológiai kérdés, nem a politikai elkötelezettség függvénye. Ám fontos, hogy a növekvő nemzetközi versenyben felismerjük a helyi értékek erejét, nemzeti kincseink gazdagságát. Támogasd a hazait, a helyit (nemcsak itthon, külföldön is), légy tudatos környezetünket, társadalmunkat illetően!
A 2011-es belföldi üdülést népszerűsítő mozgalom kiemelt eszköze a Magyar Termék Nonprofit Kft. által, az Magyar Turizmus Zrt. szakmai együttműködésével készített „Itthon a legjobb” c. imázsfilm. A cél nem más, mint a hazai turizmus népszerűsítésén keresztül a hazai turisztikai szolgáltatók és kereskedelmi partnereik pozícióinak erősítése. Változatlanul hangsúlyozva az üzenetet: ha teheted, válassz magyar terméket és vegyél igénybe magyar szolgáltatást.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése